Selasa, 13 Oktober 2015

PREMIUM BEAUTIFUL & BREAST CANCER SURVIVOR SHARING FROM KAK SORAYA








Saya 2A peringkat kanser tetapi tumor Masa agresif didiagnosis. Onclogist saya berkata peluang Masa tu tinggi untuk itu untuk kembali ke otak dalam masa 2 tahun.

Saya adalah seorang bekas pesakit kanser ingin berkongsi bagaimana rasanya kerana apabila anda berjuang antara hidup dan mati anda mahu dengar benda2 yg 'sahih' - tulen, tulen dan bunyi. Terbukti perkara dan tidak terpengaruh dengan ubat retak. Sebab dlm pasaran ADA tuntutan mcm2 kanser tentang Rawatan contohnya Kangen Air, Transfer Factor, osmosis songsang, tukang Urut kanser, Rawatan ghaib dan lain-lain dan lain-lain dan lain-lain Semua ni Akan Datang bila anda sakit, jadi siapa yang beriman?

Secara jujur, saya tahu kesihatan saya telah dipertingkatkan melalui PB.

Saya mula menggunakan PB 1.5 tahun selepas saya menjalani pembedahan, kimo, radioterapi. Syukur Alhamdulillah.

Yang terpanjang KETARA, semasa susulan mamogram radiologi mengulas bahawa kulit payudara saya n parut nampak Bersih / cantik tak mcm dulu. Parut digunakan t sesi kerana 35 radioterapi n keras hitam kulit dan kering. Kulit tu dulu mcm terbakar. Selepas pakai PB IA Bertukar, mungkin kerana FIR tertumpu pada jahitan lace yg Ada kawasan di cawan.

Juga, kerana sel-sel kanser hidup di dalam dan suka badan sejuk, saya percaya memakai PB membantu kerana ia membantu untuk mengawal suhu badan kita melalui FIR. Jadi menjaga badan anda suhu sehingga adalah penting dalam pertempuran / mencegah C dan hakikat bahawa ramai yang tidak tahu.

Sel-sel kanser juga berkembang dalam persekitaran oksigen percuma, sebab tu senaman adalah penting. Jadi, apabila saya berjalan atau pergi ke gym saya menggunakan PB saya sebab FIR meningkatkan peredaran darah, sekali gus meningkatkan tahap oksigen. Sel-sel kanser tidak suka ini! Insya-Allah.

Jadi kalau Ada sesiapa yg nk pakai PB sebab dia takut Panas Ke tak Selesa ke, saham K Soraya selalu hal ini. Esp sekarang kita hidup memandu tidur all nak aircon..memudaratkan Sebenarnya.

Jadi bahagian ini kepada Antara testimoni yg SAYA, tetapi sentiasa menekankan bahawa ia boleh membantu proses penyembuhan atau pencegahan, antara lain, seperti:

1. Perubahan gaya hidup -Makanan, jus, senaman, rehat
Perubahan 2. Mindset - solat, iman n berfikiran positif
3. Pemeriksaan Biasa & mendengar badan anda - semak semua ketuat n lebam anda mungkin mendapati
4. Rawatan alternatif akupunktur -eg, urut payu dara, rawatan haba.

PB hanya alternatif kerana tidak ada kajian empirikal (diuji dan terbukti secara saintifik dan berdasarkan populasi besar) tetapi kebanyakan apa yang kita berkongsi IA dari testimoni pelanggan.

SubhanAllah, all Perancangan Allah. Kita Usaha n doa sebanyak Mungkin. Saya mempunyai keyakinan penuh kepada rahmat Allah.

Apa yg K Soraya nk kongsi kalau Kita nak sihat, iman yang mendalam, positif n cuba Segala sesuatu yang anda rasa membantu anda. (PB Bvsm bawang putih Garam buloh) Semua ini guna I. Yakin Sihat. Insya-Allah.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan