Rabu, 13 April 2016

MINERAL COFFEE

MINERAL COFFEE 





Aroma istimewa Hai-O Mineral Coffee berasal daripada bijian kopi Robusta dan garam buluh organik semulajadi dari Korea. Selain aroma kopinya yang wangi, ia juga kaya dengan bahan mineral seperti magnesium yang dapat menggalakkan penyerapan kalsium dan penggunaannya. Hai-O Mineral Coffee bukan sahaja memenuhi cita rasa para peminat kopi, malah kandungan garam buluh di dalamnya telah meningkatkan nilai nutrisi kopi.

RAMUAN UTAMA

kopi Robusta, garam buluh







KELEBIHAN MINERAL COFFEE

- Kaya dengan unsur anti-pengoksidaan

- Kaya dengan bahan mineral dan elemen surih seperti magnesium, zat besi, kalsium dan kalium

- Membekalkan mineral untuk kesihatan badan

- Melegakan tekanan / stress

- Sesuai untuk ibu mengandung

- Mengandungi 0% bahan tak terlarut

- Menyegarkan tubuh badan

- Rasa yang sangat lazat







KENAPA MINERAL COFFEE

* Kaya dengan mineral yang diperlukan oleh badan

* Dapat meneutralkan asid dalam badan

* Bersifat anti-oksidan yang mampu melawan sel kanser

* Mampu menjadi diet harian

* Mencegah komplikasi kencing manis

* Menstabilkan tekanan darah

* Mencegah dan memulihkan gastrik

* Mencegah osteoporosis

* Merendahkan risiko sakit jantung

* Mengubati Asma

* Mencegah migrain

* Memberi kesegaran dan tenaga sepanjang masa

* Anti-penuaan

Cara Pengambilan 

Bancuhkan 1 Sachet Hai-O Mineral Coffee dengan 150ml air panas, boleh diminum selepas dikacau dengan rata 

ANTARA PENYAKIT YANG MAMPU DIRAWAT DENGAN GARAM BULUH

- Migrain

- Gastrik

- Batuk Serius

- Demam 

- Selsema

- Resdung

 - Jerawat 

- Hidung Berdarah

- Badan Berbau

- Asma / Lelah

- Ruam Panas

- Buasir

- Kaki Berbau

- Senggugut

- Insomnia / Sukar Tidur

- Ketumbuhan Usus Besar

- Masalah Fungus

- Karies Gigi

- Keguguran Rambut

- Luka Terbakar

-Gout

- Batu Karang

- Masalah Tulang

- Lumpuh

- Kejang Otot

- Kebas-Kebas

- Penyakit Kornea

- Tumor Otak

- Darah Tinggi

- Kencing Manis

- Penyakit Jantung

- Kanser Paru-Paru

- Kanser Payudara

- Kolestrol

- Kanser Lidah

- Kanser Esofagus

- Kanser Rectum

- Kanser Perut

- Kanser Uterus

- Kanser Buah Pinggang

- Penyakit Kulit Seperti Kurap Kayap dan Kudis Buta

- Menurunkan Berat Badan



Testimoni Mineral Coffee Untuk Ibu Megandung

Berat tak naik!!!!!! Hihihi.. heran betoi nie
Adakah kerana Mineral Coffee???

Ingat tak berat saya naik 5kg masa minum susu kambing aritu.. pastu saya stop, ambil plak Mineral Coffee.. Alhamdulillah berat naik 2kg jer untuk next check up.. pastu Mineral Coffee saya abis, tiap-tiap malam minum milo plak... berat naik 4kg!!!! saya slow kan milo dan ambil semula Mineral Coffee.. mak aihh berat maintain tak naik langsung.. doktor pun heran hahahaha... oklah saya putuskan minum Mineral Coffee sampi bila-bila muahahaha...


Testimoni Mineral Coffee Untuk Migrain

Katakan TIDAK!!!! pada ubat tahan sakit!!!! Alhamdulillah dengan minum Mineral Coffee sudah cukup untuk melegakan sakit kepala anda.. ini memang terbukti kebenarannya.. sebab saya mengalami sendiri sakit kepala.. migrain la senang nak sebut.. saya kalau bole memang menggelakkan dari memakan sebarang ubat-ubatan kimia nak elak hati, buah pinggang dari rosak... 2 hari lepas memang saya mengalami sakit kepala mungkin disebabkan cuaca yang berbahang di tambah lagi ambil anak dari sekolah memang panas!!!!!!! untuk meredakan saya mandi dengan membasahkan kepala saya masih lagi tak lega dan baru saya teringat dengan kopi yang hebat nie!!! saya pun panaskan air dan bila selepas saya minum dan terus istiqomah... Alhamdulillah migrain semakin berkurangan dan saya dapat melakukan aktiviti harian saya dengan sihat dan bertenaga sepanjang hari....


Testimoni Mineral Coffee Untuk Gastrik

Saya adalah pesakit tegar gastrik.. setiap kali tiba bulan puasa gaviscon adalah menu utama saya dan muntah selepas makan dah jadi rutin harian selepas berbuka. Saya di bekalkan dengan ubat gastrik yang sangat mahal "Duspatalin", "Nexium Esomeprazole" .. beberapa hari selepas berpuasa saya diperkenalkan oleh seorang sahabat yang mencadangkan produk berasaskan Garam Buluh... Alhamdulillah setelah mencuba dan terus mengamalkannya saya tidak lagi bergantung pada ubat gastrik.. now!!!! say to bye.. bye... GASTRIK

Testimoni Mineral Coffee Untuk Kencing Manis






Ramai yang bertanya lia bagaimana.. macam mana.. nak slim, selamat dan sihat???

Jom lia kongsikan rahsianya...

Sedikit perkongsian ikhlas dari lia sendiri.. semoga memberi manfaat kepada mereka yang mempunyai masalah seperti lia..

Dulu lia mempunyai masalah tak lawas "membuang" biasa seminggu 2x  jer.. ada ketika sampai seminggu baru "membuang"... perut selalu sebu dan tak selesa. Sekiranya terlewat makan.. angin 1 badan sampi tak boleh berjalan... Now!!! Alhamdulillah.. dengan pengambilan Mineral Coffee secara konsisten hari-hari lia "membuang".. so lemak-lemak tak lah duduk lame-lame dalam badan dan perut lia .. biase selepas minum secawan Mineral Coffee waktu sarapan lia akan ke tandas. Perut juga rasa selesa.. selamat tinggal sembelit, selamat tinggal lemak, selamat tinggal sebu kembung perut..



                      ORDER NOW!!!


                      Mineral Coffee

                      RM 30 Sekotak 


                       pm/whastaap

                                 Lia

                          019-6854386



Tiada ulasan:

Catat Ulasan