Selasa, 7 April 2015

100% ORIGINAL TESTIMONI PREMIUM BEAUTIFUL
Setelah berkahwin saya mengalami period yang tidak teratur iaitu
 kitaran haid yang terlalu panjang. Pernah hampir 60hari haid
 tidak datang.
 Bagi orang perempuan yang dah berkahwin, ianya amat
 merungsingkan.
 Mesti la kita tak sabar nak ada baby kan..bila period
 tidak teratur, nak kira
 waktu subur pun susah. Pada Feb 2013 saya mula memakai
 PREMIUM BEAUTIFUL sebab ianya direka bukan sahaja
 untuk kecantikan tapi juga untuk KESIHATAN..Kita ikhtiar 
pasti Allah permudahkan…
Alhamdullilah selepas 1kali datang haid, masuk bulan ke2 April 2013 saya
 disahkan hamil dan baby Zahin telah lahir pada Dec 2013. Gembiranya
 saya bila PREMIUM BEAUTIFUL juga peneman saya ketika BERPANTANG.
 Hari ke-20 berpantang bentuk badan kembali seperti biasa. Dan semestinya
 pengalaman pertama saya untuk BREASTFEEDING sangat mengujakan..
utk breastfeeding memerlukan posisi badan yang betul, kalau salah pasti 
sakit pinggang dan belakang badan. Betul kan?
Tapi saya gembira sebab PREMIUM BEAUTIFUL bersama saya sentiasa 
dan ianya pasti bersama saya hingga 20tahun yang akan datang sebab
 PREMIUM BEAUTIFUL ada LIFETIME WARRANTY. Sekarang jadi
 SUPERMUMMY memang tersenyum selalu bila bersama PREMIUM BEAUTIFUL.
.berkerja..jaga anak…jaga suami..uruskan rumah..tanpa PREMIUM BEAUTIFUL
 confirm saya TUA kerana KEPENATAN.
--Pn.Farhana 29tahun--
----------------------------------------------------------------------------------------------------
100% ORIGINAL PREMIUM BEAUTIFUL CORSET
LEBIH 20TAHUN DI PASARAN
JENAMA CORSET YANG PALING LARIS DAN DIPERCAYAI DI MALAYSIA
…..tanpa PEMBEDAHAN
…..tanpa PIL
…..tanpa BAHAN KIMIA
…..tanpa SUNTIKAN
…..tanpa KESAN SAMPINGAN
100% HALAL & SELAMAT


http://www.marliamustafa.blogspot.com

Tiada ulasan:

Catat Ulasan