Ahad, 30 Ogos 2015

CERITA

erkongsi 2 pics selepas saya mendapat lebih banyak berita seorang saudara yang dikasihi dan rakan menghadapi kanser payudara. Bukankah ia merupakan penyakit berbahaya dan hanya menternak itu kepala hodoh dari mana-mana!
Tetapi setiap awan mempunyai lapisan perak, sebagaimana yang mereka katakan. Alhamdulillah 5 tahun ke atas, saya berkembang maju dan super bersyukur kerana telah melihat sulung dua siswazah saya dan mula kerjaya yang indah dan yang lebih muda dua pergi sekolah ke uni. Beberapa perkara yang saya telah lakukan untuk menjadi lebih baik termasuk memakai ini menakjubkan Far-Infra-Red (FIR) berbaris korset sekurang-kurangnya 8 jam sehari.
Tiada Saya tidak mengatakan ia adalah penawar, tetapi jujur ​​kepada tuhan, ia telah membantu penyembuhan saya. Mengapa?
1. Selepas 8 pusingan kimo toksik, sesi radioterapi 35 delibitating, kulit bahagian payudara saya telah kering, sakit n hampir rona terbakar. Selepas memakai korset PB selama 6 bulan radiologi di follow saya sehingga mamogram mengulas bagaimana bersih n lembut tisu parut n kulit saya telah sembuh. Tidak syak lagi sebahagiannya disebabkan oleh kawasan FIR yang tertumpu pada PB coli cawan. Untuk pengetahuan anda selepas rad, kita tidak digalakkan menggunakan losyen untuk kawasan-kawasan ini mentah.
2. seperti sel-sel kanser suka badan sejuk, memakai korset FIR yang membantu mengawal suhu badan saya dan membuat saya panas. Kita tidak boleh memahami hidup tanpa pejabat aircon kami, bilik tidur dan kereta, tetapi persekitaran sejuk berkhidmat lebih berbahaya daripada baik. Jadi memakai korset PB adalah penawar sebagai FIR mengawal suhu badan saya dan membuat saya panas. Ya, zap sel-sel!
3. Sel-sel kanser juga berkembang maju dalam persekitaran yang bebas oksigen. Jadi saya walaupun memakai korset apabila saya berjalan atau senaman. Besidesthe menyokongnya menyediakan; pukulan hebat dua kali sebagai FIR menggalakkan peredaran darah dan meningkatkan tahap oksigen. Sel-sel kanser benci ini
Sudah tentu penyembuhan saya telah dipertingkatkan oleh banyak kaedah lain. Akan berkongsi banyak lagi. Tetapi yang beriman, melakukan segala-galanya dalam kuasa anda untuk membuat, bermakna, bebas tekanan gaya hidup yang sihat. Tidak mustahil, hanya melakukannya InsyaAllah. WA

Tiada ulasan:

Catat Ulasan