Jumaat, 12 Februari 2016

CARA MUDAH NAK KURUS SELEPAS BERSALIN

Cara mudah nak kurus selepas bersalin

Testimoni terbaru PREMIUM BEAUTIFUL

Hari ni saya nak share sikit pengalaman saya pakai Premium Beautiful ni..

Dah 3 tahun saya berPremium Beautiful..bermula dari tiada anak sehinggalah dah ada sorang anak.

Tengok testimoni saya ni..cerita benar tau =)


Saya mula pakai PB pada awal tahun 2013. Masa tu baru jer bebarapa bulan kahwin. Niat nak pakai PB ni sebab nak jaga kesihatan dalaman terutama rahim kita. Saya ni memang kerja pergi site. Bila pakai PB ni badan rasa cergas..kurang rasa letih. Boleh la seharian ke hulu ke hilir duduk dalam site tu..Sampai hitam legam..hihihihi..Selain tu tiada lagi masalah sakit pinggang kalau duduk lama-lama di pejabat.

Alhamdulillah pada April 2014, saya disahkan mengandung..saya dan husband pada masa tu duduk jauh-jauh..Saya di KL dan husband kerja di Langkawi..Memang rutin kami bulan-bulan KL-Langkawi ni. Rezeki anak datang tanpa disangka. Syukur sangat. Kalau nak tau saya masih lagi pakai PB sehingga kandungan 2 bulan tau. Masa mengandung selera makan pun bertambah dan berat badan mencecah 70kg. Selalu je pergi check up overweight.huhu..nangis (sebab kena minum air gula..kikiki)

Selepas bersalin sesi berpantang ni memang mak la yang jaga..Memang badan rasa lain sangat bila dah bersalin ni..Perut jangan cakap la. Kalau tak berbengkung tu memang lembik rasa boleh dilibas-libas kot. hahaha..Akhirnya Premium Beautiful yang jadi penyelamat. Saya dapat kembali bentuk badan seperti sebelum mengandung..PB memang peneman setia saya hari-hari. Tiada istilah diet dan tiada ubat kurus. Hanya pakai PREMIUM BEAUTIFUL dengan konsisten!

               Marlia mustafa
               0196854386

Tiada ulasan:

Catat Ulasan