Sabtu, 6 Februari 2016

Cara pemakaian korset Premium Beautiful

Cara pemakaian korset Premium Beautiful

Nak tahu??Corset ini kalau salah pakai boleh melambatkan niat kita nak kurus tu. huhu nanti dok salahkan product pulak. padahal teknik tu salah.....ok salahkan diri sendiri.

Well,full set Premium Beautiful Corset ni ada 3 pieces.

Kene pakai ikut step, tak boleh pakai main hentam je.

Mulakan dengan Long Girdle, then Long Bra, last skali Waist Nipper.

1.LONG GIRDLE


Lipatkan bahagian bawah seluar dan pinggang sebelum memakai.Tarik dengan perlahan sehingga ke bahagian pinggang, kemudian bengkokkan kaki dan tarik. Selaraskan seluar dalam.Masukkan tangan di bahagian paha dan tolak lemak ke atas supaya dipusatkan semula di punggung.Pemeriksaan sendiri.

     2.LONG BRA

Tetapkan puting pada bahagian tengah cawan coli.Bongkokkan badan sebanyak 45 darjah dan pasangkan cangkuk.Tumpukan lemak di sekitar payudara ke dalam cawan coli.Selaraskan tali coli (pastikan satu jari boleh disisipkan di bawah tali coli).Pemeriksaan sendiri.


3. WAIST NIPPER


Gerakkan waist nipper ke bahagian kiri depan, pasangkan cangkuk pertama dan cangkuk terakhir. Kemudian pasangkan cangkuk-cangkuk yang lain dari bawah ke atas.Perhatikan garisan tengah.Tali di belakang hendaklah diikat dengan bersilang, tarik nafas sebelum menarik tali tersebut.Pemeriksaan sendiri.

kalau  first user memang rasa susah nak pakai sorang sorang..perlukan bantuan orang lain lagi tapi bila lama lama. kita dah ada teknik nak pakai cara senang. biasalah mula mula Premium Beautiful nak kenal tuan dia.

siapa yang dah ada Premium Beautiful  ni lia sarankan pakai la setiap hari. tak lama pun cuma untuk 8 jam je.

Pakai secara konsisten if nak dapat privilege dari PB ni.Rugi kalau dah beli tapi pakai sebulan 2 lepas tu tarok kat bawah katil jadi bahan antik.Yang rugi tu siapa kalo tak anda sendiri.

                    Marlia mustafa
                     0196854386

Tiada ulasan:

Catat Ulasan